Wij zijn volledig gespecialiseerd in overheidscommunicatie. Onze missie is overheden ondersteunen bij een professionele aanpak van hun communicatie. Dat doen wij al ruim 15 jaar.
Onze recruiters en consultants hebben zelf meerdere jaren ervaring in de (overheids-)communicatie. Zij kennen het vak en het speelveld uit eigen ervaring en zijn daardoor uitstekend in staat ‘de vraag achter de vraag’ te achterhalen. Ze zijn op de hoogte van de ontwikkelingen binnen het communicatievak en de veranderende rol van de overheid en houden dit ook bij, onder meer met kennissessies, trainingen en cursussen. Kortom, wij zijn betrokken en deskundige professionals die jouw carrière een ‘boost’ geven.
Werving en selectie van communicatieprofessionals van uiteenlopend beroepsniveau (van medewerker tot manager) bij overheidsinstellingen. Tijdelijk en vast. Dat is onze kerntaak. Wij zoeken en vinden altijd de opdracht of baan die het beste bij je past.
Onze tweede kerntaak is het adviseren bij complexe communicatievraagstukken, het opstellen en implementeren van communicatie(beleids)plannen, het realiseren van communicatiemiddelen én de optimale projectcommunicatie voor opdrachtgevers. Ook organiseren wij communicatieactiviteiten en trainingen.
Wij leveren snel inzetbare, betrokken en ervaren communicatieprofessionals door heel Nederland. Voor elk type opdracht hebben wij de juiste mensen in ons uitgebreide bestand. We kennen onze professionals persoonlijk en staan voor kwaliteit. Dat leidt tot een hoge waardering bij zowel professionals als opdrachtgevers.
Op zoek naar een bemiddelaar voor opdrachten in de private sector en het bedrijfsleven? Neem dan een kijkje op de website van ons andere label, Communicatiemensen.nu.
Een uitgebreid netwerk van professionals, dat is onze kracht. Wij beschikken over een bestand van vele honderden communicatieprofessionals met overheidservaring. Veelal zelfstandige professionals die wij voor de duur van een opdracht in dienst nemen. Voor elke opdracht leveren wij zo snel de juiste professional. Alle bij ons ingeschreven communicatieprofessionals hebben wij uitvoerig persoonlijk gesproken. We weten dus meer dan op het CV staat. Wat is het voor kandidaat? Wat drijft en motiveert hem of haar? Wat voor soort functie zoekt hij of zij? Waar ligt de specifieke ervaring? Met die kennis en informatie weten wij precies welke professional voor welke functies geschikt is en kunnen we op maat bemiddelen.
“De samenwerking met Bureau voor Overheidscommunicatie verliep allemaal heel erg soepel! Er was goed contact en het bloemetje dat je ontvangt als je start en het kerstcadeau zijn... Lees verder.
“De samenwerking met Bureau voor Overheidscommunicatie verliep allemaal heel erg soepel! Er was goed contact en het bloemetje dat je ontvangt als je start en het kerstcadeau zijn leuke extra’s waar je blij van wordt! Veel dank voor deze fijne samenwerking!”
“Sinds april 2019 werk ik met veel plezier bij de provincie Noord-Holland. Ik werk hier als ZZP’er, maar ik heb de opdracht gekregen dankzij Bureau voor Overheidscommunicatie,... Lees verder.
“Sinds april 2019 werk ik met veel plezier bij de provincie Noord-Holland. Ik werk hier als ZZP’er, maar ik heb de opdracht gekregen dankzij Bureau voor Overheidscommunicatie, één van de partners van Partners in Communicatie. Niet lang voordat ik startte heb ik eerst kennisgemaakt met dit fijne en betrouwbare bureau. Op zolder in hun prachtige pand in Amersfoort maakte ik kennis met ze en ontdekte al snel; dit zijn aanpakkers en ze zijn open, eerlijk en transparant.”
“Prima samenwerking met Bureau voor Overheidscommunicatie! Leuke opdracht bij Rijkswaterstaat, uitstekende bemiddeling, keurige administratieve afwikkeling en zeer fijn contact met... Lees verder.
“Prima samenwerking met Bureau voor Overheidscommunicatie! Leuke opdracht bij Rijkswaterstaat, uitstekende bemiddeling, keurige administratieve afwikkeling en zeer fijn contact met allemaal! Dank jullie wel!”